Träningsupplägg

Nu när jag inte har något annat att fokusera på här i livet än HÄSTARNA så tänker jag passa på att utnyttja denna tiden så träna extra mycket. Noreen har fått fem dagars ledighet ifrån allt som heter träning, vilket har varit ganska bra för henne, korta pauser och tid är vad som är bäst för henne. 
Söndag - Longering + rida ( skritta ut )
Måndag - Longera
Tisdag - Hovis - longering + rida på kvällen ( om min pappa har tid )
Onsdag - Longera + rida ( skritta ut )
Torsdag - Vila
Fredag - Löslongering
Lördag - Rida
Söndag - Rida
Intensiv vecka framför oss, jag har även jobb varje dag så det blir att lägga träningen på kvällen. Varje gång jag rider måste jag ha någon annan som är med mig, därför är ingenting skrivet i sten och kan ändras väldigt fort.. men på ett ungefär så är det mycket longering som gäller, för att fastställa lydnad samt bygga muskler. 
haha, efter att vi tränat idag så var hon snabb med att dyka direkt ner i gräset igen.. kan hon behöva.. lilla gumman.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback