Secret i kappa :)

Prövade begge täckena.. Det ena var på tok förlitet och gick knappt att knäppa, så det är bara att ta tillbaka. Det andra däremot, vilket var ett föltäcke satt perfekt så det blir att behålla. Han var såklart livrädd när jag skulle lägga på det, men tog det bara långsamt samtidigt som jag höll ett stadigt tag i grimman, det är mycket lättare att hantera en panikslagen häst på 1 meter i mankhöjd än min stora tjej när hon blir rädd.. haha. Så hans tappra försökt till att stegra och slå sig ur mitt grepp gick la sådär.. tror helt ärligt inte att han är särskilt rädd, han får för sig saker ibland då när det väl var på stod han helt cool lugnt.. haha.
Han var iallafall skitsöt i det! Det satt dock inte helt perfekt, exempelvis ska naturligtvis inte bensnörena hänga sådär, ska klippa loss dom och göra ett svanssnöre istället, tycker att det är lite riskabelt med korsgjordar på en tre månaders gammal buse. 
Måste ju stolt erkänna att man kan inte bli sötare än min bebis. Hade kunnat vara med honom 24/7 och bara stått och dräglat över hur jävla snygg han är och kommer att bli!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback