Rosalita

I samband med att hästarna gick ut på bete så valde jag att inte längre fortsätta med Rosalita. Jag har inte ridit henne sedan April och endast hjälpt till med stallarbete det senaste, anledningarna väljer jag att hålla till mig själv, men nu är Rosalita till salu och jag hoppas såklart att hon lyckas hitta ett hem till henne, jag har ridit denna fina tjej i över ett år nu och det klart att hon betyder mycket för mig, hon är en underbar ponny. 
Jag fick tillbaka mitt hästintresse och någon att spendera hösten och vintern med, evigt tacksam. Jag är glad att jag fortfarande kan rida dessa allra minsta hästarna, det är ju trots allt så att den kunskapen du får, den sitter inte i mankhöjden på din häst ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback