Ridning och bloggen

Jag SAKNAR verkligen att rida just nu.. fan vad jag saknar det! Det är inte alls roligt att bara skritta några gånger i veckan i jämförelse med vad det är att rida en häst i bra form och kondis.. åh! Såklart att jag älskar att ha Noreen och att arbete med henne, men det "räcker inte" för mig just nu. 
Ska se till att rida Dido lite mer nu i sommar + att Noreen är på god väg. Jag tror att hon kommer att kunna ridas i alla gångarter när jag lämnar henne i andra händer den 20 Juli * håller iallafall tummarna på det *. 
Ska även bli lite bättre på att uppdatera här. Detta är enbart en blogg för mitt eget bruk. För att jag ska kunna gå tillbaka och se utveckligens gång osv, men ni är trots allt ett bra antal som går in här varje dag, så lovar att bli bättre på att skriva ;)
Ni får ge lite tips om VAD ni vill läsa om :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback