mina underbara hästar <3

idag är min första dag som vuxen arbetslös ;), haha. efter att ha sovit ruset av mig så drog jag ner till stallet vid fyra tiden och satte igång med stallsysslorna, trots att jag är superglad över att pappa gjort allting åt mig hela veckan så är jag sjukt pedantisk när det gäller mina hästar.. my way or no way.. så tog mig en timma att mocka ut hela boxen, fylla på med nytt fräscht spån, skura rent alla hinkar och packa om alla höpåsar.. jag vet.. sjuk är jag men jag vill alltid att mina hästar ska ha det bästa.. så då får det ta sin tid. 
Sen gick jag ner till hagen med longerlina, spö och GODIS.. min bebis var överlycklig att se matte igen och följde efter mig obehagligt mycket, tuggade på mina byxor, slickade på mina händer och var ÖVERALLT hahaha.
Ger er ett inlägg senare om träningspasset jag hade med Noreen, kan säga som så att jag är mycket stolt över min tjej!
Åh min lilla kille <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback