Min drömponny

Mina mål med Noreen har alltid varit desamma. Jag vill utefter de  förutsättningar livet ger mig utbilda henne till den häst jag vet att hon kan bli. Hon har ett supertempramen och jag vet att hon kommer bli en trevlig ponny att jobba med i framtiden, sålänge hon får fortsätta ta det i sin egen takt med mycket förberedande träning. Hon är en häst som är vild i grunden, vilket gjort henne väldigt svår då henne flyktinstinkter är mycket starkar än hos " vanliga " hästar. Men med rätt träning och tid kommer hon bli en trevlig ponny att fortsätta jobba med. 


så fin :D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modell bilder som jag har tagit på Louise:)

2012-06-02 // 10:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback