Kritik mot hästen är direkt kritik emot mig.

Noreen är långt ifrån perfekt utseendesmässigt. Hon har alldeles för korta ben, stort huvud, blått öga ( !!!! ) osv, och det är något som jag som ägare FÅR påpeka och kritisera, men skulle någon utomstående kommentera detta så tar jag det rakt av som en förolämpning, det är bara så jag fungerar. 
Men Secret, han är min stjärna. Jag kan med handen på hjärtat säga att det finns ingen vackrare än min bebis, INGEN. Han är perfekt på alla håll och kanter och vet att han kommer lysa som en stjärna när han blir stor. Han är verkligen perfekt i mina ögon, och en kritik riktat mot honom, den kan jag utan problem skratta bort. Mr Secret är en sånn där ponny som bara lyser när man ser honom och redan som föl är han VACKER. 
Någonting du aldrig gör att att uttrycka dig nedlåtande när det gäller någon annans häst, om du då inte är rädd för att den personen kommer hata dig i all evighet ( såklart! ). 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback