I thought that being strong meant never losing your self control

Ska nu ner till stallet och mocka.. inatt har alla tjejerna ( och bebi såklart ) fått sova inomhus, det var bara 10 grader på dagen och väldigt kallt under natten.. så skönt för dom att få komma in och sova i värmen. 
På måndag blir det att få tag på vet för att kolla upp lite saker ang Nini.. inget allvarligt, men är man hönsmamma så är man.. oroar mig sönder för henne varje stund på dygnet.
Vädret ser fint ut, så blir det ridning idag trots allt, antingen hänger min vän Matilda på och hjälper mig eller så får pappa ställa upp, vilket som blir det en liten runda med min tösabit. 
Nothing matter as long as I've got you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback