Hällregn och ny häst

Hade ju skrivit en jättefin plan för dagen tidigare idag... men detta var innan jag ens gått ur sängen och sett hur det såg ut utomhus.. det har hällregnat exakt hela dagen och det fanns ingen chans att jag tränar i detta väder.. vill ha ridhus!!!
 
Vilket fall som helst så var jag en sväng på ge-kås och köpte foder + ny tråd till hagarna, så nu ska vi byta ut all tråd på den övre och be en tyst bön för att det ska fungera ( pappa fick en stöt idag ifrån vårat staket på en annan del av hagen.. så det finns el! )... tog in dom nu på kvällen så dom får sova inomhus inatt, vilket alla andra ponnier i stallet också fick göra. 
 
Och vi har fått en ny häst i stallet som ska stå här över sommaren, Top Gun heter han och är en skimmel, Noreen var INTE glad över detta utan strök öronen bak och gav honom en ilsken blick när vi passerade hans box.. haha. 
 
 
Min brudis igårkväll. Hon ser väldigt fyllig och fin ut på bilden, men magrare ut IRL.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback