Dagens sysselsättning

Idag gjorde jag lite stallsysslor jag lagt åt sidan.. jag skurade rent båda vattenhinkarna, putsade mina stövlar + mitt träns, borstade av alla schabraken och la dom i en snygg hög.. skapade lite ordning i mitt skåp och bland mina borstar.. nu ser det äntligen snyggt och fräscht ut igen och jag får en tydligare bild på vad som behöver köpas in och vad som kan vänta.
Detta kan inte vänta:
  • Sadelgjord
  • Regntäcke
  • Hundtäcke ( till Baby )
  • Borstar + ryktväska ( till Baby )
Detta kan vänta, men jag vill ha det ändå:
  • Boxskyltar
  • Nytt träns till Nini
  • Brun lädergrimma
  • Stigbyglar
  • Silvriga Catago boots
  • Vita damasker
Det där med att prioritera har aldrig riktigt varit min grej.. haha men ska försöka. Nästa lön ska gå enbart till hästarna, så jag iallafall får köpt de mesta på den övre listan och kanske någon enstaka sak på den nedre.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback