Vi rör på oss

Idag fanns ingen som helst lust till longering eller något i den formen, ALLS, varken hos mig eller Noreen. Så tog på mig löparskorna, Noreen i grimskaft och lillen på släptåg och vi körde 1km PW och 3km joggning. FYFAN säger jag bara.. Noreen fick upp en fint flås och följde mig bra hela vägen, lilleman var en riktig pain in the ass och jag var död efter uppvärmningen, hej och hå!
 
Men glad att det är gjort nu. Efteråt svampade jag av Noreen samt sprayade med flugmedel, klippte hennes man och pannlugg och dammade av henne, hon blev så fiiin min tjeja. Skurade även rent vattenkarlet och fyllde på nytt vatten och avslutade med kvällsmat till ponnytjejen, som förövrigt gav Secret två ordentliga sparkar när han försökte komma nära maten.. HAHA! så istället tog han skydd hos matte och tröstade sig med att bita på mina skor.....
 
 
På fredag blir det nog Carola träning, vår första sedan i Mars månad, åååh vad jag längtat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback