Vi går på semester

Nu tar jag och hästarna semester. Imorgon drar jag till Spanien och då tar pappa och min vän Matilda över ansvaret. Pållarna ska lata sig i hagen och käka upp sig, ta det lugnt och inte behöva tänka på något annat än att njuta av sommarlovet. Härligt.
Litar verkligen på Matilda och att hon tar väl hand om mina hästar, och min pappa tar verkligen hand om mina hästar väl, så jag tror att dom kommer få en underbar semester, trots att deras matte kommer sakna dom varje sekund, dygnet runt.. ush vad jobbigt detta kommer bli, såklart.. älskade älskade hästar.. mattes finaste vänner.
 


Marina

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte att du kommer ångra dig <3

2012-07-28 // 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback