Vad händer idag?

Vi blev lovade regn, så tanken var att plocka in dom innan jobbet, ladda upp med käk och låta dom stå inne och gotta sig hela dagen, men så blev det ej, nu skiner solen och förmodligen trivs dom bra ute i hagen. Senare blir det nog en promenad eller lätt longeringspass för vår del. Jag tar ej in dom då jag inte kan gå förbi en av sommargästernas hagar. Noreen är en lite bitch, vilket jag alltid vetat, men hon har nu börjat sparka ganska ordentligt efter ett av stona som går där, och jag och Secret höll på att bli träffade sist.. det finns ingen chans att jag kommer förbi om jag går med två hästar... jobbigt jobbigt.
 
Till helgen ska vi rida igen och sen är det fullt ös som gäller fram till onsdag, då jag åker iväg på semester på torsdag. 4 veckor utan mina hästar.. hur ska detta gå?!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback