Nu tar vi semester!

Nu tar jag, hästarna och bloggen semester. Hästarna ska gå i hagarna och beta hela dagarna och bara ta det lugnt, bli pysslade med lite då och då av Matilda och pappa och bara få vara ifred och pausa. Men vi är tillbaka igen direkt när jag kommer hem. Då ska vi börja med igångsättningar, träningar, shopping, stallbyte och massvis med annat runt om. Det kommer bli riktigt riktigt grymt och ser verkligen fram emot det, vilket jag hoppas att ni också gör! :D
 
 
Jag och hästarna är alltså tillbaka den 20 Augusti igen med nya krafter och spännande upptåg. Vi ses då :D


Har du fotat bilden på headern? Underbar!

Svar: Ja, det är min bild på min häst :) tack!
Hästdagboken

2012-07-27 // 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback