Mina trötta små

Pappa var nere vid middagstid och kollade till hästarna och tyckte jättesynd om Noreen för att hon ( pappas ord ) "blev attackerad av flugor".... så han tog in dom och gav dom hö. Jag och mamma åkte ner plockade ut dom vid femtiden och sen mockade jag och gjorde rent i stallet. En och en halv kärra lyckades jag skrapa ihop det till.. jävlar vad dom dricker nu på sommaren.. haha.
 
Båda två lunkade sakta på efter mig, fick nästan dra ner dom till hagen, men ändå skulle dom ut ;), Secret som i vanliga fall hoppar, stojjar och leker vild var idag så slö att han släpade fötterna bakom sig.. stackars bebis. Väl ute så la dom sig i en sandgrop och gottade sig, mina små sötisar. 
 
Får se om jag tränar ikväll eller ej med henne, det tar så mycket på dom nu i värmen.
 
 
Pappa och Noreen, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback