Jogginpass i hagen

Mamma var med som hjälp med Secret, men han var tyvärr alldeles för jobbig idag.. när jag smörjde hennes karleder ( muggen är helt borta, men i förebyggande syfte (a) ), så tyckte han att det såg roligt ut och började bita henne i kotorna.. vart mindre glad på honom, men idag behövde jag inte säga till honom utan hon visade sig blir ORDENTLIGT arg och både sparka, kickade och nöp till honom, haha. Detta har hon aldrig gjort tidigare när vi arbetat då hon aldrig vill stanna till, men idag märkte hon att jag ej sa till henne att fortsätta när hon stannade upp för att säga ifrån och fortsatte sedan att visa obehag mot honom. 
Tycker att det är skönt att hon säger ifrån, han är ganska jobbig emot både henne och mig när vi longerar och dessutom är det en ganska stor skaderisk. Men efter lite tjuvnyp så ställde han sig under ett träd och käkade björnbär.. 
 
Noreen joggade på bra, tycker att hon hade ett fint flyt och vilade bra på steget, sen brunstar hon och varje gång jag bad henne öka så surade hon lite mot mig.. men ignorerade bara, gjorde lite ledarövningar i pauserna och hon vart fin. 
 
 
mattes bästa <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback