förvirrning och fina hästar

Ibland undrar man när detta otursåret ska ta slut egentligen.. idag stod det två nya ponnier i hagen och en förvirrad mamma i stallet som undrade när jag skulle flytta ur min box.. japp! Då hade min box blivit uthyrd till någon annan samtidigt som jag hyr den.. går bra kompis, det går bra nu!
 
Mamman var iallafall huuur snäll som helst, vi förklarade bara läget och löste det oss emellan. Hon kommer att stå i lilla stallet tills det är dags för oss att sära på våra och då flyttar vi ut ist, så vi byter bara. Skönt när saker och ting går att lösa!
 
 
idag tog jag hjälp av lilla Celine för att ta hästarna, så borstade igenom och kollade igenom bägge hästarna, Secret var alldeles för upptagen med att pussas med sin nya granne Nero för att bry sig ett dugg och matte och Noreen var heelt inne i sitt ätande, men rena blev dom och blank så fint när jag var klar. 
 
Och min brutta har även gått och blivit brunstig.. tjo hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback