Dagens joggingpass

Idag följde mamma med, som är rädd för hästar.. he he. Med andra ord blev det longering i hagen idag igen, mamma gjorde Secret sällskap på andra sidan staketet genom att borsta honom och klappa på honom så vi slapp honom iallafall en liten stund. 
 
Noreen var på SKIT humör.. hon vägrade emellanåt att gå ut på spåret och tjurade av och till. Men fick henne iallafall fin efter en heldel arbete. 
 
Som avslut så sprang jag med henne två varv runt hagen, ville ha henne på så rakt spår som möjligt då hon inte har något spår att följa när vi är i hagen och det blir lätt att hon söker sig inåt och inte tar för sig.. jag blev såklart helt färdig och även Noreen blev trött och svettig, skönt med ett joggingpass kan jag tycka.
 
Avslutade med att skritta henne lite innan jag svampade av henne, vilket nu går som på räls, kunde svampa henne i hela ansiktet, på halsen och bogen utan att hon ens reagerade för vattnet, underbart. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback