Blir inte ett dugg klokare..

Blir verkligen inte ett ord klokare av att leta runt som en dåre på internet.. behöver veta vart jag ska registrera Secret ( eftersom att han har okänd fader ) och kan verkligen inte hitta det någonstans.. men vetrinären kommer på tisdag för att vaccinera dom, så ska boka tid för id-koll samt chipmärkning då.. blir förmodligen när vi kommer hem ifrån spanien skulle jag tro.. :), så att vi kan skicka in ansökan om pass åt honom. Som tur är är det inte förrän den 31 december samma år som passet måste vara klart, så vi har ju lite tid på oss, men vill ändå få det gjort. 
 
 
sen vad jag ska registrera för namn på honom är ju verkligen SKIT svårt.... bara Secret känns jätte tråkigt, samtidigt som jag inte kan komma på något annat, förslag? ( måste ju såklart innehålla namnet Secret ;) )


Noreens Baby Secret kanske? :-)

2012-07-15 // 21:46:50

Eller Noreens Secret Treasure, Secret Treasure, Noreens Secret Baby... :-P

Svar: jättefina namn, tack så mycket ! :)
Hästdagboken

2012-07-15 // 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback