Update

Nu har pappa pratat med Rosalitas ägare ange beteendet hon visade igår under ridpasset. Jag står fast vid att jag tror att sadeln ligger och trycker och att möjligtvis hennes ryggskada gått upp. Men det får massören avgöra. Vill ha klart för mig att det är en frisk häst jag jobbar med och inte pushar en häst som har ont, that breakes my heart.
Nu blir det iallafall ut och lydnadslongera med Noreen. Gör det bara i skritt för att jag ska få in min position osv. Ska öva på att driva ut henne och sedan att göra halt osv. Ett kort med nyttigt arbetspass blir det för oss. Har med mig mamma eller pappa som kan hålla koll på min position och ifall hon skulle bli rädd för något!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback