stallet..

Jag vill ha en bredare stallgång, fräscha boxar, varm sadelkammare, ridhus, hela hagar och stå i ett stall där folk faktiskt är trevliga emot mig.. usch. har bara en sånn dag då jag är trött på de mesta.
Har faktiskt övervägt en flytt ett tag nu, en altenativet är att flytta till ridskolansanlägning, och helt ärligt så vet jag inte om jag vågar stå där.. få folks åsikter om min hästhantering trycka i mitt ansikte, inte kunna få vara helt ifred i stallet.. jag vet inte om det är det jag vill.
Vill ha ett eget stall, med ridhus, spolspilta och ha det fräscht..


Hej!

Vill du flytta med bara Noreen eller ska Rosalita också flytta med i så fall? Vi har nämligen platser på FORF ju, vi har en ledig i vårt stall (F) och sedan finns det en ledig box i nästan varje stall :) /Michaela

2012-01-27 // 21:28:57

Skulle jag flytta så hade jag bara tagit med Noreen, jag står inte för några kostnader för rosalia och fattar därför inga sånna beslut ange henne. Tack för informationen föresten, jättebra att veta! :)

2012-01-27 // 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback