Rundvisning

Tänkte visa stallet jag står i.
Har tidigare presenterat hästarna som står där.. Det är 5 ponnier och två nordsvenskar.
Rosalita och Noreens skåp. Sånnhär ordning brukar jag dock inte ha.. Rosalitas benskydd brukar ligga sandiga ÖVERALLT och borstar brukar inte vara samlade på samma plats.. får se hur länge jag kan hålla ordningen denna gången.. haha.
Här har vi hela "skåpavdelningen" inne i sadelkammaren.
Här har vi resten av sadelkammaren = sadlarna. Och även täckeshängarna.. jag har inte någon sådan.
Ingång till höger. Här har vi fem av åtta boxar.
Den supersmala stallgången. Ser ni hur trångt det är? Boxarna längst bort är Noreen och Rosalitas.
Här har vi utsikten ifrån stallet. Havet, hagarna och Rosalita är vad man ser. Älskar att sitta där och se på solnedgången VAJRE dag.. underbart!
Sådärja.. så ser vårat lilla stall ut! haha ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback