Ridsuget kryper fram

Suttit på hööks hemsida och råkade faktiskt lägga till tre olika hoppoutfits i kundvagnen.. sjukt sugen på att klicka hem det, fri frakt och allt! Men känns lite konstigt att göra det NU när ingen av mina hästar är ridbara.. haha. Men jävlar vad jag är sugen på att hoppa.. höga hinder, banor, terräng.. åh! Sugen på att hoppa på en överpigg Rosalita som tar två galoppsprång i taget, stannar i mitten av ridbanan, bockar och skuttar och stegrar av glädje innan hon sätter fart emot nästa hinder.. sugen på att hoppa in Noreen.. kan verkligen känna hennes små shettistrav steg ( som hon får när hon blir extra exalterad eller hyperstressad ) under mig.. längtar efter att få sitta på henne, och inte bara sitta.. utan att faktiskt RIDA henne.. det känns så overkligt att jag faktiskt ska göra det snart.. JAG rida min häst.. min vilda lilla unghäst.. tanken är faktiskt lite overklig. Samtidigt som jag är stolt över det.
Nej nu ska jag sluta babbla.. haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback