mobilbilder idag

Min babygirl idag vid ryktning. Hon glänste så fint efteråt, sötan!
Tog lite bilder ifrån min lilla skåp i stallet. Fortfarande alldeles för tomt..
Träns, borstar, vinterjacka och lite småsaker.
Schabrak och min säkerhetsväst.
Fick dessa av Matilda när hon var och hälsade på i stallet igår. Hon har precis lämnat tillbaka sin sista häst så hon är hästlös nu och behövde de inte längre. I ena finns där jordopax, karledssalva, arnika osv och den andra massvis med benlindor ( heaven!! )
Och i påsen som står under finns det ännu fler benlindor.
Inköpslista :
  • Sadel ( kommer köpa sadel när hon är inriden så kommer inte köpa det riktigt än )
  • Fleecetäcke
  • Grimmor
  • Fler ryktgrejer
  • Benskydd
  • Schabrak
  • Träns ( vill ha fler.. såklart )
Eftersom att jag blev oförberett hästägare så är inte allting på plats riktigt ännu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback