Dagens träningspass

Idag så fick vi faktiskt stå ut med snön.. klädde på mig ordentligt så att jag inte skulle frysa och sen var det bara ut i paddocken med oss. Tänkte slänga på ett skritttäcke på Noreen också, men eftersom att hon aldrig haft det så struntade jag i det.
Idag var det lydnadslongering med lite mer trav. Jag arbetar aldrig henne för att göra av med överskottsenergi utan för att få henne att jobba med huvudet. Så arbetspassen är korta än så länge. Vi jobbade i ca 20 minuter. Mer trav än tidigare och många pauser där vi bara stod i mitten av ridbanan och jag klappade på henne.
Tycker att det gick bra idag. Nästa gång så blir det ännu längre pass och mer intensivt men medan jag är själv så känner jag för att hålla det på en lätt nivå.
Har en film som jag lägger upp lite senare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback