Angelblue

Har nu bokat in fyra lektioner till nästa vecka i longering och ev tömkörning. Kommer dock enbart kunna var med en av gångerna så min tränare får jobba med henne själv de andra då jag är i skolan.. suger. Hoppas iallafall att det blir något bra utav det hela.
Idag blir det bara mys med hästen. Är magsjuk så har bara min egen idag, mer orkar jag inte. Om det inte är folk i stallet så ska hon få stå i gången medan jag mockar och sen blir det bara en ordentligt genomborstning.
Har kollat in lite snygg utrusning som jag är jäkligt sugen på! Men det finns ett schabrak som jag vill ha mer än något annat, nämligen Scapa Sports i färgen Angelblue.. to die for om ni frågar mig!
Tror att Noreen hade gjort sig riktigt snygg i denna färgen, tror inte ni ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback