Vad läser jag för hästbloggar?

Tänkte skriva vilka hästbloggar jag följer, vissa dagligen och vissa några gånger i veckan/månaden.
Dressyrmupparna - Tycker att dom var mycket bättre när dom båda två var mer aktiva i bloggen, men följer dom fortfarande dagligen av ren rutin. Tycker att Ingrids Claudia är en av de finaste ponnisar jag någonsin sett!
Linn Olsson - Följde henne på TeamSL tidigare och tycker att hennes nya blogg är 10 gånger bättre. Hennes ponny Winnetoo är skithäftig tycker jag!
Ztreliiin - Hon lägger upp väldigt mycket om utrustning och diggar verkligen hennes stil, hon skiter i allt som har med ideal att göra och kör sitt eget race, det gillar vi!
Carlssonpataket - Älskar utseendet på den prickiga lilla ponnyn hon har och tycker att hon uppdaterar med mycket bilder och det är alltid uppskattat.
Ungdressyr - Lite dålig uppdatering, men hon har en fin ponny och uppdaterar om träning och utrustning, vilket jag gillar.
En bra hästblogg enligt mig uppdaterar ofta och mycket. En blandning av utrustning, träning, tips och åsiktsinlägg med inslag av bilder och filmer som är intagna. En stilren design och en lockande header.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback