Vad händer idag?

Vi har 5 plusgrader och slask överallt, tjohoo! Paddocken lär vara fylld till max med vatten så antar att jag inte kan vara där, men ska se om jag kan ta ut Noreen till våran Round Pen vi har på gården, där är det bara gräs och varken snö, slask eller is. Men då får mamma följa med. Nytt ställe = stress, panik och okoncentrerad hästis ;).
Rosalita ska få sig en ordentlig tur med borsten idag igen. Det är förmodligen alldeles för halt ute för en promenad, annars hade jag gärna gett mig ut i samhället med min lilla piggelin brud.
Det stör mig skitmycket att vi inte har någon ström i tråden på våra hagar just nu.. Noreen TAR SÖNDER hagarna och tillslut ligger tråden ner och hon står helt lös.. livsfarligt ju?! Vad fan gör man??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback