stallet om kvällarna

Jag saknar verkligen att kunna spendera kvällarna i stallet. När jag hade Xtra så kunde jag utan problem vara i stallet till åtta på kvällen och pyssla och rida.
I vårat stall idag så får hästarna sin kvällsmat klockan sex, och är man där längre så får man själv kvällsfodra dom andra hästarna.. tycker jag är liite väl tidigt. Jag är inte hemma ifrån skolan förrän klockan fyra dom flesta dagarna och att åka till stallet med en gång efter och sedan träna två hästar ( nu är ingen av dom i träningsläge, men snart så! ), mocka och fixa allting på en och en halv timme.. tror inte det. Dessutom jobbigt att inte ha ridhus.. avskyr att rida utomhus när det är bäcksvart ute, vi har upplyst ridbana, men det är ändå läskigt :s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback