Småtjejer i bloggvärlden

Att ha blogg är en otrolig frihet. Du får chansen att säga exakt vad du vill om exakt vad du vill.. Du får tala till punkt utan att någon avbryter och visa vilken bild dig som du själv behagar.
Men något jag tycker är jobbigt att se är när små tjejer på 11år som driver hästbloggar lägger upp bilder på sig själva som är extremt opassande. Jag tycker inte att det är okej att småtjejer står och poserar i spegeln, drar upp tröjan lite och visar magen och sen lägger upp det på internet, och jag tycker det är väldigt konstigt att föräldrar tillåter det. För mig så är man väldigt liten när man är 11 år gammal. Har småtjejer i stallet som ligger på den åldern och dom är SMÅ.
enligt mig är det förälderns ansvar att se till att bloggen sköts på ett smakfullt sätt om man är i den åldern.
Nej någonstans måste man få låta dom vara barn sålänge som möjligt. Att växa upp och göra misstag finns det tid till senare..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback