Saknar hästarna efter en dag utan dom..

Jag var aldrig i stallet igår då båda hästarna skulle vila och pappa åkte ner och fixade boxarna/maten och insläpp. Så nu finns det inte ord för hur mycket jag saknar mina tjejer! Ska snart ner och mocka till Noreen och ta in och borsta igenom hela henne. Om mamma känner för att hänga på så longerar vi i ringen, annars struntar jag i det och väntar tills morgondagen ( då har vi träning med Carola och det blir RIDNING igen! ).. hade gärna sett att jag longerade igenom henne idag så att inte trotset sen i söndags sitter kvar.. får se!
Jag saknar min lilltös <3


Kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

2012-02-28 // 15:07:39

tack! :) hon är okänd men importrad från irland! :)

2012-02-28 // 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback