puss?

haha jag vet inte varför, men jag älskar att pussa på mina hästar, och helst ska dom pussas tillbaka.. hahaha.
Jag började med att lära Piccolo ( en ridskoleponny ) att pussas på kommando eftersom att jag sett att några tjejer gjort det på en hemsida vid namn pixbox.se, och Piccolo lärde sig de skitfort.
När jag sen fick Xtra så var han väldigt slickig och närgången så när jag hade en godis i munnen till honom en gång så tog han den och sen dess så nosade han på mina läppar varje gång jag pekade på dom.. svårare än så var det inte, haha.
Och Noreen är så himla närgången och gosig hon också, så jag var ju bara tvungen att testa, och minsann fattade min brud med en gång vad som väntades. Dock gör hon det inte utan att man ger henne godis efteråt, men ändå, mina pussiga små bebishästar loves me ;) ( not )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback