Min drömhäst

En gråskimmel på 155cm i mankhöjd, smäcker med ljus man och svans och ett arabliknande huvud. Långa ben och nätt kroppsform. Pigg och livlig, känslig och mjuk och gärna lite väl mycket energi.
Japp, så beskriver jag nog min drömhäst. Som ni märker är det rena rama motsatsen till ponnyn som står nere i stallet som står i mitt namn.
Min ponny är inte min drömhäst på det viset. Hon är en glosögd c-ponny med för mycket fett om rumpan. Inget vidare steg, ett surigt humör och inget utseende att skryta om.
Och trots det så är hon, enligt mig, det vackraste som satt sin fot på denna jord. I mina ögon kommer hon alltid vara helt perfekt och felfri. Jag kan se det andra ser, men jag ser också mycket mycket mer. Hon är min prinsessa.


din prinsessa är sååå söt! jag tycker du kan skryta om henne! hihi och hennes ögon är så kolla! din blogg är också jätte bra! kram <3

2012-02-22 // 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback