Dagens träningspass

Idag kollade även Joanna ( min brorsflickvän ) på nya sadeln och tyckte att den låg bra, så ska använda den ett tag framöver nu faktiskt. Får se om jag säljer dressyrsadeln.
Iallafall. Hon fick inviga nya Hansbo schabraket och det var så himla fint på henne! :D. Tog ut henne i ringen och longerade. Hon var på lite bus humör och hade bra fart igenom hela passet. Tog även lite galopp på linan ( brukar inte be henne galoppera då hon oftast bara vill busa, så brukar jobba henne i traven istället ) och hon var lugn och sansad och bröt av när jag bad henne. Duktig tös! Sen jobbade jag ett ganska kort men intensivt pass. Vi skippade skritten och det var mycket trav och på längre lina. När jag märkte att hon blev lite trött så tog jag in henne och satt upp på henne och gav godis. Två gånger och sen var vi klara för dagen.
Världens bästa <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback