Dagens planer

Ska nu sticka ner till stallet. Mocka två boxar, lägga upp sex höpåsar och fylla på vatten i både boxar och hagen. Och sen kommer mamma och pappa ner och hämtar mig så åker vi och köper hö. Har bara två balar kvar så är inne lite i sista sekunden.. haha. 
Om det inte blir allt för sent kanske jag tränar lite i paddocken med båda hästarna, vilket fall som helst så ska dem bägge två få sig en ordentlig omgång med borsten, speciellt Rosalita.


Stella

Vilken fin design!

Jätte häftig häst, den där fuxen i headern! Är den din? :D

2012-02-19 // 12:45:55

Otroligt fin design! :)

2012-02-19 // 14:19:17

sv: Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

2012-02-19 // 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback