sår och sånt

Var på ge-kås ett par dagar sedan, och total glömde att passa på att köpa kraft foder. Hade även tänkt köpa på mig lite b-vitamin. Noreens vita bakben har varit fett och lite konstigt de senaste dagarna, tror att det kan vara lite b-vitamin brist då jag läste att det kan drabba de vita benen, bläs osv. 
Sen har jag nog lyckats få bukt på hennes sårskorpor uppe vid bakknät, misstänker mugg eller liknande ( trodde till en början att Secret bitit henne.. men inte helt säker numera ), fanns inga skorpor kvar idag, men tvättade och smörjde med salva. 
 
Annars rullarna dagarna på i vanlig ordning. Noreen vintervilar fortfarande och ska göra det ett par veckor till. Sen när vi sätter igång igen blir det ingen mer längre vila för min tös. Hon ska börja skolas in och få massa massa rutin :) :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback