Att hitta rätt

Hade tänkt släppa ut Noreen dygnet runt redan i April ( om vädret tillåter såklart ) och tänkte i samband med detta är skicka iväg Secret på bete. Tycker att det är jättesvårt att hitta något bra där det finns andra i samma ålder, rimligt pris och inte allt för långt bort. Ska innan detta transportträna honom osv. Att lämna bort Secret är väldigt svårt för mig, har haft honom sedan dag ett och att vara ifrån min älskade bebis är SVÅRT, jobbigt och ingenting jag gärna gör. Men för båda mina hästars bästa så måste dom separeras. Det ger mig tid till att enbart fokusera på Noreen, skola in henne och påbörja hennes utbildning mer "på riktigt". 
 
tycker att det är lite läskigt att tänka framåt när det gäller mina hästar, älskar dom och vill alltid ha dom i närheten av mig, helst hela tiden.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback