Ovisat

Jag tycker att Noreen verkligen har utvecklats fort. Såhär ser det alltså ut i skritten just nu, efter två månader under ryttare. Hon sänker huvudet och söker sig nedåt och framåt automatiskt. Hon är ännu inte tillräckligt stark i kroppen för att göra det i trav eller galopp, hon behöver mycket mer rutin och träning, men är säker på att vi kommer att nå dit snart. 
 
Det kommer att ta tid innan hon hittar en naturlig form med rundad rygg, bakbensaktivitet och styrka, men det får ta den tid det tar. Jag tror inte att detta är något man kan skynda fram, och jag är väldigt nöjd med henne hittills. 
 
 
 
 
Nu har hon alltså fått tre veckor av vila och tänkande. Lagom med tid för henne att bearbeta det vi jobbat med. Hon har även fått äta upp sig ordentligt under denna tiden och ser spänt fram emot att få se två runda små ponnier när jag kommer hem, förhoppningsvis är detta viktproblemet något vi nu kan lägga bakom oss. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback