Att göra när jag kommer hem

  • Fixa lilla stallet - måla, flytta in osv. 
  • Duscha Secret.. han är mer svart än skäck och behöver en omgång med skimmelschampo
  • Frissera Noreen, hennes man växer som ogräs så det blir att tunna ut den + klippa svans, lugg, öron, hovskägg, allt.
  • Börja igångsättning, på asfalt, grus och hårdare underlag ska vi hålla till
  • Vet kommer och chipmärker och id-kollar lilleman, pass på G.
  • Lillemans vacc-spruta nr 2
  • Överösa mina hästar med 1 miljon pussar och kramar, saknat ihjäl mig efter dom
 
Har ett par innehållsrika veckor framför mig. Hästarna kommer stå ute dygnet runt till det att vädret börjar ty sig, men tydligen ska det vara fint hemma och att stå ute till och med September borde inte vara några större problem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback