Veckans planer framöver:

  • Tisdag - Jogga Rosalita i 20 minuter i paddocken. Mina hästar ska grovryktas
  • Onsdag - Jogga Rosalita i paddocken över bommar. Mina hästar ska få springa av sig och löslongeras.
  • Torsadg - Jogga Rosalita i 20 minuter i paddocken
  • Fredag - Rosalita ska vila och mina hästar ska löslongeras
  • Lördag - Rosalita skritta utomshus i 1 h 30 minuters joggande i paddock. Mina hästar ska löslongeras
  • Söndag - Alt vila för alla hästarna. Men grovryktning utomhus.
Denna veckan har vi snålt med skolarbete och jag är alldeles för pank för att göra något kul.. så hästarna får ta upp större delarna av tiden. Rosalita ska komma i god form nu och det är mycket jogging i låg och rund form som gäller.
Mina hästar ska löslongeras precis som tidigare. Nu ska vi försöka få in att dom ska röra sig runt mig bättre, naturligtvis ska lillen inte longeras.. men han springer med i sin egen takt så gott han känner för :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback