Tiden räcker inte riktigt till..

Jag vill så himla mycket.. men hinner inte ens med hälften. Som ni kanske märkt så har Rosalita hamnat välidgt långt ner på prioriteringslistan.. något som krossar mitt hjärta men som jag tyvärr bli tvungen till att göra. Jag ska hjälpa till med henne våren ut ( beroende på hur mycket jag får att göra runt studenten ) och sen får jag tyvärr släppa taget. För mitt eget bästa. Tre hästar under den stressigaste perioden i skolan går tyvärr inte och trots att jag gärna hade velat fortsätta ha henne så kan jag inte.
Jag rider henne 1-2 gånger i veckan, och det är precis det jag hinner med. En häst som Rosalita mår bra av daglig motion, hon mår bra av att få jobba och tänka och jag kan inte ge henne vad hon behöver, tyvärr.
Tycker att det är jättejobbigt att behöva släppa henne, speciellt när jag vet att ingen annan kan ta henne, men just nu måste jag få vara självisk. Det är min framtid som står på spel och då kan jag inte låta mina känslor komma först, även om jag ofta överväger att låta dem göra det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback