Tiden räcker aldrig till..

Nu är jag riktigt trött på detta landets klimat. Det är mitten på April och det blir fortfarande nollgradigt om nätterna. Längtar efter att gräset ska börja växa och vi kan börja släppa hästarna ute dygnet runt. Dels för Noreens skull, hon behöver äta upp sig ordentligt. Såklart får hon tillgång till hö dygnet runt just nu, men det är inte som att gå på bete, såklart.
Sen vill jag sätta igång med mitt körkort, vilket jag inte kan göra förrän antingen skolan eller hästarna inte tar lika stor del av min vardag. Just nu har jag ingen fritid överhuvudtaget. Skolan tar all min lediga tid och hästarna måste prioriteras. Men i slutet av våren / början av sommaren så ska jag minsann se till att börja med det där jävla körkortet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback