Strandritt med hästarna

Red ner med min syster med Rosalita och Dido till stranden. Vi skrittade och joggade hela stranden och när vi vände och skulle tillbaka så hoppade och bockade hästarna som tokar. Dom ville inget hellre än att få springa, så det fick dom. Jävlar vad fort det gick och ni kan ju gissa hur nära jag var på att åka i vattnet när hon bockade som en tok och jag satt barbacka? hahahaha.
Min syster red lite volter med Dido, både travade och galopperade lite och jag lät Rosalita skritta lugnt resten av turen. Vi är fortfarande under igångsättning.
Mycket nöjd över Rosalita idag och det var supermysigt att komma ut med min syster. Sen gav vi Noreen lunch, mockade båda boxarna och fixade maten.


Hoppas du haft en bra dag hittills! Men vad gör du? :D

2012-04-09 // 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback