skogstur på bebishästarna

Red ut med Matilda idag på Jolly & Maja, jag fick ta Jolly idag med ( yey! . haha ) och idag var hon faktiskt mycket piggare än sist. Fick en bättre reaktion för skänkeln och hon var väldigt glad.
Vi red en sväng i skogen och både travade på galopperade, hon gjorde några glädjeskutt och obalanserade jag höll på att åka av ett par gånger där men det gick fin fint och vi hade det mysigt. Efter det var mina ben helt döda..
Rosalita fick vila idag då det blåste storm ute i paddocken. Så efter vi fixat klart i Matildas stall så cyklade vi bort till mitt, Noreen fick sin kvällsmat + natthö ( slängde in en halv höbal och hoppas att det får räcka tills imorgon bitti ) och la fram morgonhö och pussade på min bebis.
Idag var han riktigt jävlig och försökte nästan lägga sig i knät på mig.. han bet mig i håret och var riktigt busig.. bara tre veckor gammal men så jävla vacker! Dör lite varje gång jag ser honom!
Här har vi fina lilla Jolly!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback