Mysigt med pållarna mina

Band upp Noreen i gången och Secret i boxen och satte igång och grovryktade. När jag kollade igenom Noreen lite noggrannare så såg jag att hon gått ner i vikt.. ännu mer.. jag ger henne fri tillgång till hö + maxdos av kraftfodret.. att se henne sånn gör att jag bara vill gråta.
Jag friserade hennes man, hovskägg och svans. Piggborstade igenom hela kroppen = halva hästen hamnade på golvet.. Kan hon sluta fälla någon gång?
Sen avslutade jag med en vanlig borste och gjorde henne extra fin. Det var längesedan hon var sådär blank och fin i pälsen. Antar att det tar otroligt mycket på henne att vara mamma, och denna fällperiod gör verkligen inte saken bättre..
Secret däremot var helsvart idag, inte skäck utan helsvart... när jag höll på med Noreen så stod han och krånglade. Han stegrade, sparkade, slog och gjorde allt för att få våran uppmärksamhet. Noreen fullkomligt ignorerade honom så jag gjorde desamma. Ni kan ju gissa hur frustrerad han blev av att varken synas eller höras.. haha.

Pappa kom ner efter ett tag och höll Secret sällskap och matade Noreen med godis under tiden jag fixade. Dom fick båda två stå i Rosalitas box medan jag mockade ut två st fulla kärror ifrån deras.. ska ner senare igen och mocka ut inför natten + att jag ska ta in Rosalita. Hon var inte glad över att vi lämnade henne i hagen när hon var såpass tydlig om att hon ville in... haha.
Min älskling bara några dagar innan Secret kom in i våra liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback