Lördagen den 14 April

Vi sköter fodringarna denna helgen så pappa var uppe med tuppen imorse och åkte ner till stallet och fodrade alla hästarna + släppte ut mina och Rosalita. Nu är han nere och ger hästarna lunch och jag ska ner senare idag och träna med dom.
Idag väntas samma tränings om igår i princip. Tar med sadeln ner till hagen, tränar i grimma och grimskaft + spö och mycket godis och beröm.
Min busiga tossa!
Jag har funderat på att sätta en halsförlängare på henne ( fästa den i grimman ) för att få henne att söka neråt. Naturligtvis väldigt löst då jag misstänker att vi kan få några panikattaker annars. Hon har absolut inga muskler över ryggpartiet och jag vågar inte sätta mig på henne igen förrän jag ser förändringar i kroppen på henne.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback