Kvällsridning

idag så väntades ännu ett pass på Rosalita. Vi körde 20 minuters jogging i paddocken med massa skrittpauser. Två tjejer hoppade i paddocken så ni kan ju gissa hur taggad min hoppgalna miniponny var? ;) Det var faktiskt lite överkurs att låta henne gå tredje ridpasset på såhär länge samtidigt som de hoppade.. men tycker att hon skötte sig helt ok. Hon flög i luften två gånger av övertaggning och gick på helspänn from time to time.. men i slutet slappnade hon av riktigt ordentligt och gick väldigt väldigt fint. Då var jag supernöjd!
Mamma hjälpte mig att mocka och fixa maten idag så det gick väldigt fort. Mina hästar fick komma in vid halv sex, och då ville dom verkligen komma in.. haha! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback