Fantastiska tjejen

Var nere i stallet och mockade och fixade. Eftersom att Noreen & Secret var inne hela dagen igår så fick jag bära ut tre skottkärror ur deras box.. mestadels med gammalt hö.. min tösabit äter inte upp all maten.
Sen fick dom mat i hagen. Först fick Noreen kraft och sen slängde jag ut hö.. det första Secret gör är att ställa sig i ena högen och kissar på det.. bara att hämta nytt ;).
Min syster, mamma och Alissa kom ner och hälsade på och mina hästar betedde sig fantastiskt. Båda två är bara vana vid mig och att jag är den enda som har hand om dom ( och min pappa, men dom är liiite skygga emot honom from time to time ) och varje gång någon ny kommer så tar Noreen lite avstånd och känner sig inte 100% säker. Alissa som är tre år fick komma fram och klappa både Noreen och fölis utan några som helsta problem och hon tyckte det var jättemysigt med sällskap min tösis. Hon fick även lite äpplen av mamma, påsklyx!
nu ska jag ner och plocka in dom, bunkra upp med mat och pussa godnatt, för vi drar iväg på påsklunch ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback