Dagens Noreen

Idag var jag ensam i stallet och eftersom att jag inte vill ta ut hästarna i paddocken när jag är själv ( om bebis smiter så blir det kaos.. ) så tog jag med sadeln och lina ner till hagen och tränade lite. Lydnadslongering stod på schemat, vi gjorde massvis med ledarövning, halter, sidrörelser, lite mer lydnadslongering osv. Mycket godis nu i början.
Lydnadslongerade i trav och hon var sitt vanliga jag, surade lite men det gick helt ok! :)
I helhet nöjd med henne idag, hon skötte sig fint och känns som om vi kommer komma tillbaka till där vi var in no time.
lillen sprang omkring och busade medan vi tränade, ett par gånger blev hon förbannad på honom då han stökade lite väl, men mestadels galopperade han på en volt runt mig.. haha!
gammalbild
Detta schabraket hade vi på oss idag. Fullkomligt älskar det. Färgen är superfin på henne plus att de ligger jättebra och allt smuts och hår bara ramlar av.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback