Beby med humör

Secret har börjat med något som är väääldigt komiskt.. han har börjat blänga på mig.. riktiga bitch-blickar ger han mig när det inte passar och jag tror aldrig jag sett något sötare.. Det började när jag band upp honom för första gången och han insåg att han inte skulle komma loss.. då kollade han snett på mig och riktigt blängde, med världen suraste uttryck i ansiktet.. hahahaha!
Och nu gör han det såfort något inte passar. Exemplevis om han slår mig med frambenen och jag klappar till med händerna så ställer han sig i ett hörn och blänger.. haha. Även ibland när jag sätter på han grimman för att borsta så passar inte det heller..
Stackars guldgrabben, inte lätt att vara liten! <3
Han är riktigt ordentligt lekfull och älskar att leka med mig.. han jagar mig i hagen, försöker lägga sig ner i mitt knä, slår mig med frambenen och frustar och försöker få igång mig..... tror inte riktigt han fattat att jag inte är en häst...
Hans absolut bästa lek är att få vara lös i paddocken och bli jagad.. ingenting slår det. Noreen brukar jaga honom några varv och han springer utav bara helvete.. måste filma det någon dag! Han är världens absolut sötaste föl, den saken är ju spikad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback